INFORMACJE DLA RODZICÓW

  1. Za wszystkie wyjazdy organizowane w ramach Harcerskiej Akcji Zimowej 2022 organizowane przez jednostki organizacyjne z Okręgu Kujawsko-Pomorskiego ZHR będą Państwo mogli zapłacić za pomocą Bonu turystycznego. Przy czym płatność należy zrealizować u nas najpóźniej do 5 stycznia 2022 r.

  2. Bon mogą Państwo otrzymać po zalogowaniu do ZUS PUE np. profilem zaufanym lub przez bankowość elektroniczną: https://www.youtube.com/watch?v=CAN9aptIdok

  3. Po aktywacji otrzymają Państwo kod obsługi płatności w formacie XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

  4. W celu dokonania płatności Bonem, muszą Państwo zadzwonić do osoby odpowiedzialnej za bon turystyczny na zimowisku, na który jedzie Państwa dziecko – kontakt do takiej osoby uzyskają Państwo od drużynowych

  5. Przed wykonaniem telefonu prosimy o przygotowanie kodu płatności oraz informacji, na jaki wyjazd jedzie Państwa dziecko. W naszym Okręgu w tym roku planowane są następujące wyjazdy, za które można zapłacić Bonem Turystycznym:
    • Zimowisko Inowrocławskiego Związku Drużyn Harcerzy
    • Biwak zimowy Inowrocławskiego Szczepu ZHR „Szare Wilczęta”
    • Zimowisko Toruńskiego Hufca Zuchów i Harcerek „Katarzynki”
    • Zimowisko 10 Bydgoskiej Drużyny Harcerek „Callis” im. Danuty Siedzikówny „Inki”
    • Zimowisko Bydgoskiego Szczepu ZHR „Czarna Dziesiątka”
    • Zimowisko Fordońskiego Szczepu ZHR „Zielonych Siódemek”
    • Biwak zimowy 2 p. Inowrocławskiej Drużyny Wędrowników
    • Zimowisko 32 Ciechocińskiej Drużyny Harcerek „Widnokrąg” im. Ireny Chanek „Promyczek”
    • Zimowisko 10 p. Bydgoskiej Drużyny Harcerek „Aqua” im. Janiny Bartkiewicz „Bartek”

  6. W trakcie rozmowy telefonicznej będą Państwo musieli podać kwotę płatności, która ma być zrealizowana z Bonu.

  7. Po przekazaniu osobie odpowiedzialnej za bon turystyczny wszystkich informacji otrzymacie Państwo wiadomość sms o treści: Rozpoczęto płatność bonem dla ZHR.
    Jeżeli wszystko się zgadza podaj osobie odpowiedzialnej za bon turystyczny kod XXXXXX.

  8. Jeżeli wszystkie dane będą prawidłowe otrzymają Państwo wiadomość o treści: Płatność dla ZHR przebiegła prawidłowo.

FAQ – dla osób uprawnionych do bonu